Mall TV – czym jest?

Czym jest Mall TV? Jest to rodzaj reklamy puszczanej na przenośnych nośnikach video w galeriach oraz sieciach handlowych. Co warto wiedzieć o tym rodzaju reklamy? Przede wszystkim to, że aż 51% klientów pamięta minimum jedną reklamę wyświetlaną w ten sposób. Jest więc to jak najbardziej skuteczna forma marketingu. Taki rodzaj marketingu przyciąga uwagę i jest nowoczesny. W jakich częściach galerii handlowych umiejscawiane są telewizory, na których puszczane są reklamy? Najczęściej znajdują się one w strefach restauracji, przy schodach ruchomych czy też przed wejściami do wind.

Reklama Mall TV

Najlepiej reklama Mall TV sprawdza się w sieciach handlowych, w dużych miastach, gdzie zobaczy ją spora ilość ludzi. To właśnie wzrok najczęściej odpowiada za percepcję konsumencką i zachęca do zakupów lub skorzystania z jakiejś usługi. Jest to więc bardzo atrakcyjna forma reklamy z dwóch powodów. Po pierwsze, techniczna jej strona. Wszystko jest skrupulatnie zaplanowane – cała oprawa towarzysząca reklamie, jej miejsce oraz czas. Klienci wręcz oczekują dobrego lokowania produktu w takich miejscach, jak galerie handlowe.

Po drugie chodzi o jakość reklamy, to właśnie dzięki jakości uwaga klienta utrzymana jest na dłużej, dzięki czemu przekłada się to na wyniki sprzedaży. W tym celu przygotowywana jest specjalna kampania, w której wszystko ze sobą współgra: kolory, barwy czy też unikalna historia. To właśnie dzięki tym dwóm powodom, reklama Mall TV jest tak dobra i osiąga tak duże sukcesy. Coraz częściej firmy decydują się na tę formę marketingu.

Cechy dobrej reklamy

Dobra reklama ma dobrą jakość i przyciąga wzrok. To właśnie dlatego filmy radzą sobie znacznie lepiej od zdjęć, czy innych form. Dobrze zrobiona reklama sprzeda nie sam produkt, ale chęć jego posiadania. To właśnie w ten sposób działa skuteczny marketing. Dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie samego filmu reklamowego i umieszczenie go w takich miejscach, w których zobaczy go jak największa liczba osób.

mall TV - promocja

Mall TV ma to wszystko – jest wyświetlane w miejscach, które odwiedzane są przez wielu ludzi cały czas, a same reklamy przyciągają wzrok i pozwalają się skupić. Dzięki temu klient jest w stanie zapamiętać przynajmniej jedną tak widzianą reklamę. Warto wspomnieć chociażby, że zasięgi reklamy video przez systemy Digital Signage generują nawet 36 milionów kontaktów z reklamą zaledwie w ciągu miesiąca. Ma to więc ogromny potencjał!

Reklama Mall TV – co jeszcze?

Ten rodzaj reklamy jest naprawdę bardzo skuteczny i powoduje wzrosty sprzedaży reklamowanych produktów. Połączenie odpowiedniego miejsca, w którym reklama jest wyświetlana z dobrym przekazem, który jest łatwy do zapamiętania, to mieszanka idealna. Nośniki video wall to dobra, nowoczesna forma promocji, która odbywa się jak najbliżej miejsca, w którym dochodzi także do sprzedaży.

Warto zatem zastanowić się właśnie nad tą formą reklamy. Jak już zostało wspomniane, nawet 51% osób, korzystających z galerii i centrum handlowych, jest w stanie wymienić przynajmniej jedną reklamę widzianą wcześniej w ten sposób. Jest więc w tej formie reklamy spory potencjał, który warto wykorzystać by skutecznie sprzedać swój produkt lub usługę. Dzięki temu, można zyskać naprawdę wielu nowych klientów w przeciągu miesiąca.