Porady dla firm

Dlaczego warto korzystać z obsługi telefonicznej?

Infolinia, czyli specjalna linia telefoniczna, która służy do obsługi kontaktów z klientami. Infolinie są częścią centrum telefonicznych zwanych powszechnie call center. Zazwyczaj działanie infolinii opiera się pomiędzy dwoma obszarami. Pierwszą płaszczyzną jest obsługa połączeń przychodzących, druga to serwis połączeń wychodzących. - przeczytaj całość

Notyfikacja suplementów diety — co to znaczy?

W XXI wieku jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju rynku suplementów diety. Często nie zdajemy sobie sprawy, że są nimi produkty, które regularnie kupujemy. Aktualny natłok tychże produktów budzi wiele wątpliwości i dyskusji na temat obowiązujących ich regulacji prawnych. Czym są suplementy diety według prawa? A - przeczytaj całość

Korzystanie z zewnętrznego call center

Call center wykorzystywany jest do kontaktu z klientem w wielu branżach – zarówno do obsługi klienta, jaki i sprzedaży własnych produktów i usług. Istnieją dwa sposoby na stworzenie własnej infolinii – pierwszy z nich bazuje na stworzeniu od podstaw własnego contact center. Jest to - przeczytaj całość

Czy warto wyjechać do Anglii jako kierowca CE?

Kierowca, który posiada ważne prawo jazdy kategorii C+E, może liczyć na znacznie większą ilość ofert, jaką mogą mu zaproponować pracodawcy w Anglii. Umiejętność prowadzenia ciężkiego samochodu ciężarowego w sposób bezpieczny, zapewnia pracodawcy dostarczenie produktów na czas i w jednym kawałku. Kierowcy CE w Anglii - przeczytaj całość